.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از کارت هوشمند تا ذخیره بنزین
در حالیکه به زمان اجرایی و عملی توزیع بنزین از طریق کارتهای هوشمند فرصتی باقی نمانده گزارشهای خبرنگار شمال نیوز از برخی شهرهای مازندران حاکیست : تعدادی از شهروندان بامراجعه به پمپ بنزین ...
از کارت هوشمند تا ذخیره بنزین

در حالیکه به زمان اجرایی و عملی توزیع بنزین از طریق کارتهای هوشمند فرصتی باقی نمانده گزارشهای خبرنگار شمال نیوز از برخی شهرهای مازندران حاکیست: تعدادی از شهروندان بامراجعه به پمپ بنزین های سطح شهرنسبت به پرکردن گالنی بنزین اقدام ، تابتوانند از آن بعنوان سوخت ذخیره درماههای آینده استفاده نمایند  که این مسئله مطمنآ خطرات جدی را بدنبال خواهد داشت.
انتظار میرود مسئولین بخش فرآورده های نفتی بویژه جایگاهای توزیع  سوخت ، از در اختیار گذاشتن بنزین  به طریق ظروف و گالنهای مختلف خوداری نموده تا این اقدام منجر به حوادث غیر قابل جبران نگردد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بهروز 16 ارديبهشت 1386
در استان گیلان شخص بیسوادی از طرف یک شرکت تهرانی جهت راه اندازی مراکز کارت هوشمند سوخت معرفی شده که اطلاعات ایشان در راه اندازی شبکه های اینترانت در حد یک آدم عادیست و مهندسین اداره دیتا در مخابرات گیلان را اسیر خود کرده تا در راه اندازیها کمک ایشان باشد . نمی دانم آیا در مناقصه ها جز هزینه به مورد دیگری نباید توجه شود؟!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.425 seconds.